Friday 23 December 2011

big news

Hausten over for ei måned sida
Det lydde stilt mot juletida
Lauva fell og bakken fraus
Fargar visna då vintern slapp laus
Saman med kulda kom det ei vind
kviskra stilt i øyret mitt inn;
ikkje fortvil o barske jente,
ei betre tid står deg i vente


 ooo kå då? svarte eg forundra
men vinden videre hadde dundra


 tiden gjekk og kulda avventa
så eg dro på hytta med denne jenta


Midt inni granskauen mellom kratt og buska
vandra vi rundtom lure og luska











Der ingen skullu tru at nokon kunna bu
stod den vakre hytta støtt på ein tu




Vi traff også Svenn og eit knippe ulve


 Her e meg med en blome nedfor skuldre

Bålet knitra og braka
mens vi stekte marshmalloms på staka
 og rullekaka




Så ein dag kom vinterstida
kulden beit meg sint i sida
men vinden ville være venn
og kviskra meg i øyret igjen:
ikkje fortvil, o fagre møy
du skal flytte, og det blir gøy!

Eg pakka ned kvar lille kvist






cocoa synes det var aldeles trist
ho elska forresten denne saken
tygga fakatn av halve buksebaken

Så vart eg henta av min nye mor






































SJÅ, me e jo like stor!

Melinda, Ashley, Joshua og Scott
denne familien e feiande flott



 










eg har også skule bytta
fordi til Mississauga eg måtte flytta
det var meget trist i byrjinga, 
men etterkvart så gikk det bra
for lærern gav meg ein ballong,
ein blå ein med mystisk fasong









1 comment: