Tuesday 30 August 2011

27.aug.2011


Problemet med manglende bokstaver er herved løst! Kjøpte ny mac i går, og klarte å aktivere norsk tastatur, yeyy mee. Nå er det nye problemet å finne de rette tegnene.
Kamera har jeg fortsatt ikke, fordi den ekle banken ikke hadde fjernet sperren på kortet som de hadde lovet. Men har funnet en løsning på det problemet også! Nemlig min kjære iPod som er så flink at den har videokamera.
Film to the people!


Før vi dro fra Gardemoen kjøpte Gurien og jeg nye Canada-lukter: en parfyme og fresh laundry fuktighetskrem som lukter helt fantastisk. Lykkelig og vel vitende om at Guri et sted litt lenger nord i landet luktet akkurat det samme, tok jeg på dette underverket. Men så:

Karen: Does anyone smell laundry powder?
Marrgett: -angelface-
Paul: Yeah, it does smell like laundry powder.
Marrgett: Ehm, It might be my bodylotion...

Viser seg at Karen er allergisk mot vidunderkremen. På avstand!!! Allergisk mot fresh laundry, makan...

Ellers har jeg så langt overlevd både jordskjelv og tornado, og på grunn av Svenn the Bever blir det snart oversvømmelse også. 

laters alligators.

No comments:

Post a Comment