Tuesday 30 August 2011

Ny film!


Angående mannen i turban, det er svært mange turbankledde hoder her kan skal jeg si dere! Omtrent femti prosent av innbyggerne i Brampton er fra India. Hvilket er helt koonge, siden jeg er veldig glad i Indisk mat. 

The Canadian National Exhibition, CNE, er en slags messe/marked/tivoli/shows/det meste, som finner sted i Toronto hvert år før skolestart. Er en tradisjon de har her borte. De har masse boder der, rides, forskjellige stands. Veldig veldig mye forskjellig. Var for eksempel først på hundeshow, så ble jeg spurt om å gå på audition for Jersey Shore, men kjøpte meg heller en negleklipper. Var nesten jeg kjøpte lim også, for de hadde en superlim som tørket på et sekund!! Den var amaziing.. Konkluderte med å la vær, fordi å gi meg selv en superlim uten noe supert å lime ville vært katastrofalt. Hadde garantert prestert å lime sammen kjøleskapet eller noe. 

Uansett, jeg har det bra, men er litt bekymret for Svenn som ikke har vist seg på noen dager. La oss alle be for at han er i god behold. Varme tanker til vår venn Svenn.

dispensato
parlato

No comments:

Post a Comment