Sunday 4 September 2011

Hollabolla, den meget aktive bloggeren er tilbake! Desverre uten film denne gangen.

De siste dagene har det vært litt fart og sprell. Har nemlig fått meg venner! whappachang! To italienere, en innebygd canadier fra afs, og en ti år gammel rapper. Pluss familiene deres.

Har vært på tre kinoer de siste dagene.  Så 'the wizard of Oz' på utekino, en fantastisk film fra oldtiden som alle må se. '30 seconds or less' var bra, mens 'final destination 5' kunne jeg fint klart meg uten.


Har også kjøpt meg ny mobil med canadisk abonnement, og unlimited international texting. 


       1-416-951-1775, text me!

På lørdag tok min kjære rådgiver/innebygde venn meg med til Toronto Island. Det er en øy utenfor Toronto. De har blandt annet firemannssykler, nudiststrand og denne flotte fontenen her.

oooo spruter vann


 Her var vi på stranden. Så ble det storm og vi måtte hjem.

Random nudister..... ved navn Heather og hennes forlovede Mike.


 
Måtte ta fergen ut til Toronto Island, siden det er en øy. På vei tilbake, mens stormen buldret og baldret og regnet pisket ned, var vi de de siste som fikk komme med på fergen!! Seee på de triste menneskene bak gitteret der. hahaha

Ellers kjøpte jeg nye skolesaker på Wallmart i går, en forferdelig opplevelse.
Her er vertfall resultatet. Mangler sekk og penal, men det tar vi på sikt.

Lærte å skifte bildekk i mørket i går. Det vil si hvis bilen min får sammenbrudd midt på lyse dagen en gang i fremtiden, må jeg desverre vente til skomringen tar til.

 Dette er en blanding av min kjære venn Guggi og meg.


og dette er verdens beste godteri i Canada.


                                    Vil avslutte med tidenes dikt, av tidenes poeter. Loveu!

4 comments:

  1. duu.... me skulle jo holda da hemmlig at canada hadde gitt meg plastisk kirurgi i velkomsgave. eg skal rive deg i håre når du kommer hit lillesøster. men pliiis ta med deg tha rapper då! ps eg har fri frå skulen i måro. me må arbeide i måro!!

    ReplyDelete
  2. Hei min skatt! Kjekt å lese om The life in Canada. Kjekt at du har fått både venner og skolesaker. Savner deg masse. Hilsen Astrid, Even og mamma

    ReplyDelete
  3. Maaargit <3
    Du er awsome! Forsett å blogg masse!
    Gleder meg til å høre om livet ditt i Canada!
    Så er jeg alltid en facetime unna :D Pinkiswear!

    ReplyDelete
  4. Kosmetisk kirurgi

    Forbrukerrådet definerer kosmetisk kirurgi som skjønnhetsoperasjoner utført med kniv på friske mennesker, uten henvisning fra lege. Eksempler på kosmetisk kirurgi er brystforstørrelse, øyelokkoperasjon og fettsuging.

    Hensikten med kosmetisk kirurgi er å oppnå en kosmetisk gevinst for pasienten. Hva som oppleves som kosmetisk gevinst, vil variere fra person til person. Ved kosmetisk kirurgi blir utseendet ved hjelp av kirurgiske inngrep forandret til det pasienten anser som bedre. Kosmetisk kirurgi er ikke en egen medisinsk spesialitet, som hjertesykdommer er, men det er en framtredende del av fagfeltet plastikkirurgi.

    I vanlig dagligtale brukes begrepene kosmetisk kirurgi, plastisk kirurgi, plastikkirurgi, estetisk plastikkirurgi ofte om hverandre.

    Svenske lesere finner informasjon om plastikkirurgi på Teresbeauty.se.

    Kosmetiske behandlinger

    Kosmetiske behandlinger som for eksempel leppeforstørrelse, Botox, Juvederm, medisinske hudprogram (kremer) of liknende kalles ofte for plastikkirurgiske "light-behandlinger".

    Forskrift om tillatelse til å utføre kosmetisk kirurgiske inngrep

    I Forskrift om tillatelse til å utføre kosmetisk kirurgiske inngrep står det: Kosmetisk kirurgiske inngrep i henhold til denne forskriften, er inngrep hvor kosmetiske hensyn er avgjørende indikasjon for inngrepet, dvs. inngrep som utføres i den hensikt å forandre utseendet. [...] Et kirurgisk inngrep er å anse som et kosmetisk kirurgisk inngrep når det avgjørende hensynet for å utføre inngrepet er av kosmetisk karakter og ikke av medisinsk karakter. Forskriften er begrenset til å omfatte inngrep med bruk av kirurgisk kniv.

    Norsk forening for estetisk plastikkirurgi er en underavdeling innen Norsk plastikkirurgisk forening. Medlemmer er alle plastikkirurger, som har en eller annen relasjon til kosmetisk (estetisk) kirurgi i privat spesialistpraksis. En viktig del av foreningens arbeid er å kvalitetssikre denne virksomheten.
    plastisk kirurgi
    plastisk kirurgi oslo
    plastisk kirurgi bergen

    ReplyDelete